pondělí 7. ledna 2013

2013
















Moustache hipster surikata je vzácný druh. T. trochu zdivočel :D

 Přijela jsem domů zrovna na konec světa... 








Jsem doma, Londýn mi chybí hrozně moc a pokud se přemluvím, postnu nějaké fotky z posledního měsíce, skoro všechny jsou stejně z parties, takže zábavné jen pro angažované :D Moje velká London family už se rozprchla do všech koutů světa a všem je jasné, že už to nikdy nebude jako dřív. Goodbye parties stály za to a zakončili jsme to v Ministry of sound na koncertu Basement Jaxx, nepopsatelný!

Vánoce doma byly milé, i když  pro mě vánoční atmosféru letos postrádaly. Nevím jestli jsem si přivezla z Anglie Neklid, ale pravdu se nedá říct, že bych si odpočinula... Znova jsem reunited s mými homies, a že to byl pořádný reunion dokazuje počet dnů, kdy se zrovna nepařilo. Tím se tady ale chlubit nebudu :D 

Přesvědčila jsem se o tom, že opravdu můžu zmizet na půl roku a někdo tady na mě bude čekat - jsem vděčná za své kamarády, kteří nevynechají příležitost se jít někam bavit. Že čas tady utíká hrozně pomalu a věci se měněj málo nebo vůbec. Že motivaci vyvíjet se musím hledat hlavně v sobě a ne v ostatních. A taky fakt, že dávat si předsevzetí se nevyplácí, pokud nemám sílu je dodržet. Já si však jedno dala, sice týden po novém roce, ale to je jedno, stejně se to počítá (: 

Doufám, že 2013 mi přinese štěstí, nové začátky, nové místa a nové lidi. Nevnímám 2013 jako milník, ale jako další kus cesty, kterou je třeba jít. Cestu, kterou z části tvořím sama. 

L.

A co vy, přejete si něco do nového roku?

4 komentáře: