neděle 15. července 2012

Pink everywhere

Slíbené pivoňky 






Nové růžové tretky za éčko z Florencie, momentálně mi dělají hroznou radost (:



Růžové šaty z hm, musela jsem si je aspoň vyzkoušet. Bohužel vypadaly lépe na ramínku než na mě:D
+ můj Bambi na iphonu ((:


Povedla se mi cvaknout další včela, která mi pak vletěla do vlasů a bzučela. Asi nemá ráda paparazzi. 


Vtipný "biatch face" ale mám  na něm své brýle přes které vidím jako skrze kulaté akvárium! Fakt nekecám! Nejadrenalinovější zážitek je s nimi sejít schody. Neobjednávejte si z proopticals.


Když už jsem u té růžové tak tohle nutně musím mít. Teda hlavně tu komodu.


 Upečené muffins aka b-day dárek pro moji holanskou blonďatou kamarádku (:


 Poník je nejskvělejší!


Nejlepší dárek k narozeninám s předstihem od S. ((:


Včera jsem byla na Colours of Ova, hrozně zpočátku pršelo, ale v noci pak už ani  nekáplo. Příště ukážu svůj fesťákový outfit i s šílenou pláštěnkou :D
L.

Žádné komentáře:

Okomentovat