středa 22. srpna 2012

I wish I hadn´t seen you in my dream








Tahla heat wave mě hrozně vyčerpává a nejsem schopná ničeho kreativního. Takže klasika - bílá košile a ustřižené staré jeans. Mám neklidné spaní a zdají se mi fakt divné sny. Ale jeden taky extrémně skvělý. 
Pondělí i úterý jsem strávila 48 hod bez spánku a bylo to celkem zvládnutelný. 
I když počet kafe se druhý den znásobil. 
Běhala jsem ve vedrech po Praze a snažila se být milá na úředníka, který mi  přiklepl stipendium. 
Moc se mi to nedařilo :D ale on  byl taky pěkně cynický - to tím vedrem, říkal.
Snad bude horko i v pátek v noci, to by bylo konečně k něčemu platné, vrátí se moje nejdražší Simonetta a půjde se pít. Tak aspoň ať není nad ránem kosa :D 

Jak zvládáte tohle vedro vy? Máte nějaký refresh tip? 

L.




I am so lazy to write in english these days. Mainly because of the hot weather we have to suffer here. I am very nervous while I am sleeping. My dreams are confused, bloody and also incredibly sweet. 
What about your nights?
L.



8 komentářů:

  1. Skvělé fotky! Sluší ti to! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, závidím vlasy! Ikdyž v těch vedrech to asi musí být peklo. Já nedám dopustit na osvěžující spreje, krásně provoní, vůně vydrží a i osvěží, o pár z nich jsem i psala na blogu :). A máš úžasně sladký záhlaví :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Občas si opravdu přeji mít ježka:D ale pak mě to hned přejde.. děkuji za super milý vzkaz (": udělala jsi mi radost

      Vymazat
  3. English část mě pobavila. Hezký :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky

    Na mém blogu právě probíhá giveaway o kabelku GUESS, třeba se budeš chtít ty a tvoje čtenářky zúčastnit :-).
    http://marketatrpisovska.blogspot.cz/2012/07/soutez.html

    OdpovědětVymazat
  5. love your looks!! COuld you please consider following each other?www.shineobyandrea.blogspot.com Twitter: @shineonbyandrea Instagram: shineonbyandrea
    Do you want me to style some outfits for you in my blog? Email me at shineonbyandrea@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. dear you look really pretty, and the simple shirt and denim shorts combo is beautiful!
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpovědětVymazat